Spring til indhold

Kontakt

Kontakt Karsten og han vil hjælpe dig
Kontakt handyman og havemand Karsten

Hvordan kommer du i kontakt med Servicerådgiveren?

Du kan komme i kontakt med Karsten i Servicerådgiveren, det vil sige Amagers handyman og havemand på forskellige måder. I det følgende kan du læse mere om, hvilke muligheder du har for at rette henvendelse til Karsten.

Mobil: 3020 0256, ma-fr kl. 9-15, eller på

SMS: eller på

Email = Kontakt Form – se formularen på denne side!

OBS: Ved at trykke på knappen Send under Kontakt Form, så accepterer du Servicerådgiverens privatlivspolitik. Du kan læse den ved at klikke på Privatlivspolitik.

Kontakt form

Felterne “Fornavn” og “Efternavn”, “Email” og “Beskrivelse af henvendelse” er obligatoriske (rød stjerne) at udfylde i Kontakt Form.

Efter du har trykket på knappen Send, så kan du få én af følgende to beskeder:

  1. Tak for din henvendelse. Du vil modtage svar inden for 24 timer under normale omstændigheder. Din handling: At vente på svar fra Karsten.
  2. This field is required. Det betyder, at ét eller flere af felterne ikke er udfyldt eller ikke er udfyldt korrekt. Tjek og prøv igen. Din handling: Prøv at udfylde felterne korrekt.

Kontakt Form

Følg Servicerådgiveren

Servicerådgiveren er på Facebook og Instagram.

Ved at klikke på linket i sidefoden på denne hjemmeside kan du komme direkte til firmaets Facebook Side og Instagram Profil, eller du kan blot klikke på disse links Facebook og Instagram for at komme til henholdsvis Facebook Siden og Instagram Profilen.

Her kan du følge firmaet – giv gerne likes eller synes-godt-om. 

Formålet med Instagram Profilen er:

  • at have et udstillingsvindue til at vise et udsnit af løste opgaver.

 

Formålet med Facebook Siden er:

  • at kunne fortælle noget om firmaet.
  • at kunne informere om kontaktoplysninger.
  • at kunne vise hvilke opgaver der udbydes.
  • at kunne foretage opslag.
  • at kunne vise billeder om firmaet.
  • at kunne vise billeder af de løste opgaver.
  • at kunne kommunikere med nuværende og kommende kunder – ikke her og nu, men på sigt.